onsdag den 16. oktober 2013

Halloween inspiration

Så nærmer halloween sig og det er tid til at dele lidt inspiration med jer.

Jeg er helt vild med disse klamme fingre, som jeg synes er en rigtig sjov halloween kage. Opskriften finder du her: Klamme fingre.



En anden sød idé er disse små marengsspøgelser. Opskriften finder du her: Spøgelser.



Har du mere mod på det mere kreative, så er her en grusom gryderet (kage med fondant). Indlægget om denne kage finder du her: Grusom gryderet.


Herunder har jeg fundet sjove idéer til Halloween på nettet. Måske er der noget som I også synes er sjovt at få fingerene i eller lave.

Vil du se alt hvad jeg har lavet til Halloween, så se her: Halloween.

Halloween fondant figur mould. Fås her: Aliexpress


Eller hvad med at lave denne Hjerne-kage? Se hvordan man gør her: Say it with cake.


Søger du et godt sted at købe kage-ting til Halloween, så tjek denne hjemmeside: Cakes, Cookies and Crafts.  Der kan bla få masser af udstikkere, muffinsforme osv. Se bla disse fine muffinsforme.


12 kommentarer:

  1. De fingre er bare så naturtro ... uff... ;)

    SvarSlet
  2. Hihihihi giver Nanna ret.. de fingre der hihihihi Sjove og uhyggelige er de ..

    Hyggehygge
    Marianne

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var så uhyggelige at nogle i klassen ikke ville have en.

      Slet
  3. Hold da op det godt nok nogle klamme fingre! Virkelig godt lavet men tror nu ikke jeg ville have lyst til at spise dem ;) Men rigtig flot. Også din brainkage ser flot og klam ud :)
    Jeg har selv lavet lidt halloween ting i år, mest pynt til en fest, ikke noget spiseligt endnu, men det kommer :
    www.mariahoffbeck.blogspot.com

    SvarSlet
  4. Er der nogen som har ideer til en mexicansk tema kage? Vi vil gerne bruge pinata cookies, men kan ikke helt finde ud af hvad de skal stå på eller hvordan vi ellers skal inkoporere dem :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Prøv at Google mexican cake og så billeder. Så kommer der sikkert en del god inspiration.

      Slet
  5. Godaften,
    sikke fantastiske kageidéer du har til halloween. En skam, at jeg først ser dem nu.
    Vi holdt ellers et lille halloween uhygge komsammen med bagekunst til.
    Det er min datter der står bag halloween kreationer, pynt, bagværk. Du er velkommen til at se forbi på http://www.mariahoffbeck.blogspot.com
    Lige nu har hun en konkurrence med en fin Giveaway!
    Måske I næste år kan finde på endnu flere skøre halloween påfund:-)
    Tina

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak. Jeg håber at I finder inspiration til næste år.

      Slet
  6. Sikke nogle fede kager :-) Jeg ser dem desværre også for sent :-( Men så har man da inspiration til næste år :-)

    Hvis i mangler spændende bageforme til alle jeres kageprojekter, så kig ind på www.thecakesworld.dk :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak. Du må bare huske på siden næste år. Og tak gor linket.

      Slet